Regulamin Apartamentów Rynek 24
§ 1. Wstęp
- Niniejszy regulamin określa warunki rezerwacji i najmu Apartamentów Rynek 24 w Rzeszowie.
- Dokonanie rezerwacji oznacza zawarcie umowy najmu apartamentu pomiędzy firmą Marcin Czarnik Doradztwo Inżynierskie - jednoosobowa działalność gospodarcza (dalej zwaną także Wynajmującym) a Gościem, na warunkach określonych w regulaminie.
- Niniejszy regulamin został stworzony, aby zapewnić Państwu spokojny i bezpieczny pobyt, dlatego będziemy wdzięczni za jego przestrzeganie.
§ 2. Rezerwacja i płatności
- W celu dokonania rezerwacji należy skorzystać z systemu rezerwacyjnego znajdującego się na stronie www.aprtamenty-rynek24.pl, na internetowych stronach rezerwacyjnych, mailowo na adres biuro@apartamenty-rynek24.pl lub telefonicznie w godzinach od 9:00 do 17:00 pod numerem telefonu +48 606 199 540.
- Dokonując rezerwacji telefonicznej lub mailowej należy podać termin pobytu, wybrany apartament, dane kontaktowe, ilość osób w apartamencie oraz godzinę przyjazdu.
- Rezerwacja wymaga wpłaty ceny całkowitej wynajmu na podany numer bankowy w ciągu 24 godzin od otrzymania potwierdzenia wstępnej rezerwacji od Wynajmującego.
- Warunkiem wydania kluczy (kodu PIN) jest odnotowanie wpłaty na koncie bankowym Wynajmującego. Wynajmujący nie przewiduje płatności na miejscu gotówką.
- W przypadku braku wpłaty całkowitej kwoty za wynajem apartamentu w określonym terminie, Wynajmujący ma prawo do dowolnego zadysponowania apartamentem w tym wynajmu apartamentu dla innego gościa.
- Z uwagi na opóźnienia w księgowaniu zleceń płatniczych, prosimy o przesłanie potwierdzenia dokonania przedpłaty mailem na adres: biuro@apartamenty-rynek24.pl.
- Gość ma prawo do skrócenia długości pobytu i zmiany ceny wynajmu apartamentu, jeżeli zostanie to dokonane najpóźniej na 14 dni przed planowanym rozpoczęciem wynajmu. Po tym terminie decyzja o skróceniu pobytu będzie skutkowała brakiem zmiany ustalonej ceny wynajmu. Nie dotyczy to Gościa, który dokonuje rezerwacji na warunkach promocyjnych cenowo.
- W przypadku anulowania rezerwacji do 14 dni przed planowanym przyjazdem Gość otrzyma zwrot całkowitej kwoty wynajmu. Po tym terminie wpłata nie podlega zwrotowi.
- Wynajmujący nie jest zobowiązany do zwrotu pieniędzy za niewykorzystany przez Gościa okres pobytu.
- Płatności można dokonać przelewem elektronicznym lub kartą płatniczą. Rozliczenia transakcji kartą płatniczą i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem Dotpay.pl.
Dane do przelewu bankowego:
Marcin Czarnik Doradztwo Inżynierskie
ul. Dąbrowskiego 80
35-040 Rzeszów
NIP: 813-313-45-48
Nazwa banku:
ING Bank Śląski
Nr konta: 96 1050 1562 1000 0092 0216 4365
Nr BIC (SWIFT): INGBPLPW
Nr IBAN: PL 96 1050 1562 1000 0092 0216 4365
W tytule przelewu należy podać numer rezerwacji, imię i nazwisko gościa oraz termin przyjazdu.
Na życzenie Gościa Wynajmujący wystawi fakturę VAT. Prosimy o poinformowanie o takiej potrzebie Wynajmującego w trakcie rezerwacji apartamentu i przekazanie odpowiednich danych potrzebnych do wystawienia faktury VAT.
§ 3. Przyjazd i odbiór kluczy
- Doba hotelowa trwa od godziny 15:00 w dniu przyjazdu gościa do godziny 11:00 w dniu wyjazdu Gościa.
- Gość może się zameldować od godz. 15:00 do godz. 22:00. Późniejszy meldunek możiwy jest po uzgodnieniu z Właścicielem.
- Po dokonaniu rezerwacji i uiszczeniu pełnej opłaty za pobyt Gość otrzyma na swój nr telefonu, podany podczas rezerwacji, KODPIN służący do otwarcia zamka elektronicznego do apartamentu. KODPIN składa się z losowo wygenerowanych ośmiu cyfr i jest ważny tylko w okresie pobytu Gościa w apartamencie.
§ 4. Usługa wynajmu Apartamentu
- Wynajmujący oddaje Gościowi w użytkowanie cały Apartament wraz z umeblowaniem oraz wyposażeniem.
- Wyposażenie apartamentu stanowi sprzęt RTV i AGD oraz pościel i komplet ręczników dla każdego Gościa.
- Cena wynajmu uwzględnia wszystkie podatki, opłaty za media (prąd, woda, ogrzewanie, telewizja i Internet) oraz sprzątanie przed przyjazdem Gościa.
- W przypadku pobytu trwającego do 7 dni włącznie, dodatkowe sprzątanie oraz wymiana kompletu pościeli i ręczników jest możliwa za dodatkową opłatą w wysokości 50 zł/osobę.
- W przypadku pobytu trwającego ponad 7 dni apartament jest sprzątany raz w tygodniu wraz z wymianą pościeli i kompletu ręczników.
- Dla apartamentu może być dostępne miejsce parkingowe w pobliżu Rynku, ale ilość tych miejsc jest ograniczona.
§ 5. Obowiązki Gościa
- Najemca zobowiązuje się używać apartamentu wyłącznie do celów mieszkaniowych i nie może oddawać apartamentu w podnajem ani bezpłatnie użyczać osobom trzecim.
- W apartamencie nie może przebywać większa liczba osób niż ta zgłoszona w procesie rezerwacji. W przypadku stwierdzenia, że apartament zamieszkuje więcej osób, Wynajmujący ma prawo rozwiązać umowę ze skutkiem natychmiastowym bez konieczności zwrotu pieniędzy za pozostały okres najmu lub naliczyć opłatę za dodatkowe osoby przebywające w apartamencie.
- Gość zobowiązany jest do poszanowania zasad dobrego sąsiedztwa. W przypadku, gdy Gość w sposób istotny narusza spokój lub dobra sąsiada oraz nie przestrzega powszechnie stosowanych norm współżycia pomiędzy ludźmi, Wynajmujący zastrzega sobie prawo do wypowiedzenia umowy ze skutkiem natychmiastowym, bez konieczności zwrotu pieniędzy za niewykorzystany okres najmu.
- Gość jest zobowiązany do zachowania apartamentu w stanie zastanym w momencie rozpoczęcia pobytu. Przestawianie mebli oraz sprzętów RTV/AGD będących na wyposażeniu apartamentu, bez zgody Wynajmującego, jest zabronione.
- W apartamentach obowiązuje cisza nocna od godziny 22:00 do godziny 6:00.
- Za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia apartamentu lub przedmiotów i urządzeń znajdujących się w apartamencie oraz braki tych przedmiotów i urządzeń, powstałe z winy Gościa lub odwiedzających go osób, pełną odpowiedzialność materialną ponosi Gość apartamentu.
- W przypadku wystąpienia szkody Gość powinien niezwłocznie powiadomić Wynajmującego o tym fakcie.
- Wszelkie uszkodzenia lub zniszczenia, które Gość zastanie w trakcie wejścia do apartamentu, Gość ma obowiązek zgłosić niezwłocznie do Wynajmującego. Brak zgłoszenia może skutkować obciążeniem Gościa kosztami naprawy.
- Wynajmujący zastrzega sobie prawo do pobrania kaucji zwrotnej w wysokości 500 PLN na poczet ewentualnych zniszczeń poprzez preautoryzację karty kredytowej oraz obciążenie karty kredytowej Gościa w przypadku wystąpienia szkód w apartamencie.
- Ze względu na bezpieczeństwo oraz komfort gości, a także ze względu na zamontowaną w budynku instalację przeciwpożarową, w całym budynku obowiązuje zakaz palenia a także używania świec. W przypadku złamania zakazu palenia Wynajmujący obciąży Gościa karą umowną w wysokości 500 PLN. W przypadku uporczywego łamania zakazu palenia w budynku Wynajmujący ma prawo rozwiązać umowę ze skutkiem natychmiastowym bez konieczności zwrotu pieniędzy za pozostały okres najmu.
- W apartamencie nie można używać urządzeń zasilanych energią elektryczną poza urządzeniami stanowiącymi wyposażenie apartamentu z wyłączeniem: komputerów, laptopów, golarek, suszarek do włosów i zasilaczy do telefonów.
- Pobyt zwierząt w apartamencie nie jest dozwolony.
- Wynajmujący ma prawo odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin obiektu, wyrządził szkody w apartamencie lub złamał zasady dobrosąsiedzkiego współżycia.
- Wynajmujący zastrzega sobie prawo do nieudostępnienia apartamentu Gościom będącym pod wpływem alkoholu, środków odurzających bądź zachowujących się agresywnie, a tym samym stwarzających bezpośrednie zagrożenie dla innych osób oraz dla mienia.
- Apartament służy do celów mieszkalnych. Organizowanie w apartamencie imprez, sesji fotograficznych, wieczorów kawalerskich i panieńskich jest zabronione.
- Wynajmujący ma prawo do wejścia do wynajętego przez Gościa apartamentu jedynie w przypadku zauważenia zagrożeń bezpieczeństwa Gości, niestosowania się Gości do regulaminu apartamentu, awarii mediów w apartamencie bądź niezwolnienia apartamentu przez Gościa w dniu wyjazdu do godziny 11:00.
- W przypadku nieopuszczenia pokoju do godziny 11:00 Wynajmujący jest uprawniony do wejścia do apartamentu pod nieobecność Gościa i przeniesienia jego rzeczy do recepcji, lub obciążenia Gościa kosztem następnej doby.
§ 6. Odpowiedzialność i obowiązki Wynajmującego
- Wynajmujący zobowiązuje się do usunięcia wszelkich usterek powstałych w Apartamencie bez zbędnej zwłoki, maksymalnie w ciągu 24 godzin od zgłoszenia usterki, chyba że charakter usterki decyduje o dłuższym czasie jej naprawy. Awarie powstałe z przyczyn niezależnych od Wynajmującego, obejmujące np. dostawę mediów czy Internetu, nie stanowią podstawy do rezygnacji z rezerwacji lub zmiany ceny za dokonaną rezerwację. W przypadku wystąpienia okoliczności, które były niemożliwe do przewidzenia, a których to skutków nie można natychmiast zlikwidować, Wynajmujący zastrzega sobie prawo do zaproponowania Gościowi apartamentu zastępczego, jeżeli takowy będzie dostępny.
- W razie wystąpienia zjawisk mających charakter siły wyższej, Wynajmujący ma prawo odstąpić od umowy. Odnosi się to także do przypadków, w których bezpieczeństwo osobiste Gościa lub jego majątku, nie będzie mogło być zagwarantowane z powodów niezależnych od Wynajmującego. Kwoty wpłacone przez Gościa podlegają wówczas natychmiastowemu zwrotowi, z potrąceniem kwot należnych za usługi już wyświadczone.
- Wynajmujący nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy osobiste Gościa pozostawione w apartamencie lub skradzione z Apartamentu w przypadku włamania.
- Wynajmujący nie ponosi odpowiedzialności za niedogodności powstałe podczas pobytu wynikłe z hałasu dochodzącego z innych apartamentów lub restauracji znajdującej się na parterze, a także z hałasu dochodzącego z Rynku starówki. Proszę mieć na względzie, że na Rynku Rzeszowskim, szczególnie w okresie letnim, ale nie tylko, odbywają się cykliczne imprezy, które wytwarzają dużo hałasu. Na rynku Rzeszowskim znajduje się również wiele pubów i restauracji, a w okresie letnim ogródków piwnych, które również generują zwiększony hałas.
- Wynajmujący nie ponosi odpowiedzialności za przerwy w dostawie mediów (prąd, woda, Internet i TV) z przyczyn niezależnych od Wynajmującego.
- Wynajmujący nie ponosi odpowiedzialności prawno-cywilnej z tytułu roszczeń w przypadku zajścia nieszczęśliwych wypadków, obrażeń ciała lub śmierci Gości lub osób trzecich na terenie Apartamentu w okresie pobytu Gościa.
§ 7. Pobyt dziecka
- W apartamencie można przebywać z dzieckiem do lat pięciu, a jego pobyt traktuje się jako bezpłatny, gdy dziecko śpi z dorosłym opiekunem lub we własnym łóżeczku, które nie wymaga dodatkowego kompletu pościeli i ręczników. Na każdego opiekuna może przypadać tylko jedno dziecko, którego pobyt jest bezpłatny. W momencie, gdy liczba dzieci uprawnionych do bezpłatnego pobytu przekracza liczbę opiekunów ich pobyt automatycznie liczony jest jako pobyt odpłatny.
- Istnieje możliwość przygotowania i wstawienia do apartamentu łóżeczka niemowlęcego dla dziecka. Opłata za te usługę wynosi 50 PLN za dobę.
§ 8. Reklamacje
- Goście mają prawo do składania reklamacji w przypadku zauważenia uchybień w jakości świadczonych usług.
- Wszelkie reklamacje przyjmuje Wynajmujący pod podanym w kontakcie adresie pocztowym lub na skrzynkę mailową biuro@apartamenty-rynek24.pl
- Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 10 dni roboczych a ojej wyniku Gość zostanie powiadomiony pocztą lub drogą mailową.
§ 9. Postanowienia końcowe
- W przypadku sytuacji nie opisanych w niniejszym regulaminie zastosowanie mają przepisy prawa polskiego. Spory będą rozstrzygane przez sąd właściwy dla siedziby Wynajmującego.
PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH
Informcje dodatkowe:
Przetwarzanie danych osobowych
Dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rezerwacji, wyjaśnienia okoliczności ewentualnego naruszenia Regulaminu lub obowiązujących przepisów prawa, oraz rozpatrywania ewentualnych reklamacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy, że:
Administratorem danych osobowych pozyskanych w procesie rezerwacji w rozumieniu obowiązujących przepisów prawa powszechnie obowiązującego, jest Antoni Dziugieł ul. Migdałowa 10 Rzeszów 35-232
Podmiotem przetwarzającym dane osobowe jest system rezerwacji online Hotres.pl, który należy do firmy LEMONPIXEL.pl Roman Korczyński z siedzibą w Jeleniej Górze 58-570 ul. Młyńska 12A nazywany dalej Hotres.pl
Dane osobowe
- Na potrzeby procesu rezerwacji / wystawienia dokumentu sprzedaży pobierane są dane osobowe Gościa. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne do realizacji procesu rezerwacji.
- Gość posiada prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia, jak również prawo do ograniczenia ich przetwarzania.
- Opcjonalna zgoda Gościa na przetwarzanie danych w celach marketingowych wymaga zaznaczenia odpowiedniego pola typu ‘checkbox’ w procesie rezerwacji.
Zgoda ta może być cofnięta poprzez przesłanie odpowiedniej wiadomości na
adres e-mail : biuro@apartamenty-rynek24.pl.
- Szczegółowe cele i zakres przetwarzania danych osobowych w systemie Hotres określone są w załączniku.
Zobowiązania Administratora
- Administrator zapewnia, że dane osobowe Gościa nie są udostępniane osobom trzecim i w tym zakresie podejmie niezbędne środki i zapewni wykorzystanie swojej wiedzy i doświadczenia w celu realizacji przedmiotowego zapewnienia.
- Administrator zachowuje prawo udostępnienia danych osobowych podmiotom upoważnionym (Podprocesorzy) oraz w przypadkach przewidzianych przepisami prawa powszechnie obowiązującego. W szczególności dotyczy to podmiotów jakich jak : systemy realizujące płatności online oraz oprogramowanie recepcji.
- Administrator zobowiązany jest do dotrzymania tajemnicy i poufności informacji uzyskanych w celu realizacji procesu rezerwacji. Podjęte zobowiązanie pozostaje w mocy przez czas nieokreślony.
Zobowiązania Hotres.pl
- Hotres.pl jako Podmiot przetwarzający dane osobowe Gościa, zapewnia wdrożenie odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych, oraz dodatkowych zabezpieczeń informatycznych, opierających się na sprawdzonych serwerach i systemach służących do przetwarzania danych osobowych w usługach świadczonych drogą elektroniczną.
- Hotres.pl oświadcza, że systemy informatyczne wykorzystywane do przetwarzania danych osobowych spełniają wymogi obowiązujących przepisów prawa, w szczególności chronione są w stopniu wysokim w rozumieniu rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych, jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informacyjne służące do przetwarzania danych osobowych.
- Podwykonawcy i pracownicy Hotres.pl zostaną należycie umocowani do przetwarzania danych osobowych w związku z realizacją procesu rezerwacji, na co Administrator oraz Gość wyrażają zgodę.
- W celu zapewnienia najwyższego bezpieczeństwa w przechowywaniu danych osobowych zgodnych z wymogami RODO, Hotres.pl zobowiązany się do:
- szyfrowania oraz anonimizacji transmisji danych osobowych
- ciągłego zapewnienia poufności, integralności, dostępności i odporności systemów i usług przetwarzania
- zdolności do szybkiego przywrócenia dostępności danych osobowych i dostępu do nich w razie incydentu fizycznego lub technicznego
- regularnego testowania, mierzenia i oceniania skuteczności środków technicznych i organizacyjnych mających zapewnić bezpieczeństwo przetwarzania danych.
Postanowienia końcowe
Administrator jest uprawniony do wprowadzenia zmian w postanowieniach Regulaminu w każdym czasie i zależnie od własnej decyzji. W szczególności, może dokonać zmiany postanowień niniejszego Regulaminu w przypadku:
- konieczności dostosowania Regulaminu do przepisów bezwzględnie obowiązujących lub do zmian przepisów prawa mających wpływ na treść Regulaminu;
- konieczności dostosowania Regulaminu do zalecenia, interpretacji, orzeczenia, postanowienia lub decyzji organu władzy publicznej lub orzeczenia sądowego, mającego wpływ na treść Regulaminu;
- rozbudowy lub zmiany funkcjonalności Hotres.pl.